Saturday, 21 September 2013

Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends

Cute Ghetto Quotes Biography

source (google.com.pk)

Note: These are the closest results we could find to match your search.
Sorted by: RelevanceTotal: 2033 Quotes
Tell me I'm clever, Tell me I'm kind, Tell me I'm talented, Tell me I'm cute, Tell me I'm sensitive, Graceful and wise, Tell me I'm perfect-- But tell me the truth.
141 up, 59 down

 Shel Silverstein quotes
 Cute quotes   Life quotes   Funny quotes
favorite

Cuddling is cute and fun until kissing happens then well, shit gets real.
166 up, 60 down

 Unknown quotes  | added by: PrettyLadii
 Kissing quotes   Affection quotes   Cute Love quotes   Sweetness quotes   Fun quotes   Silly quotes
favorite

BeCaRfUl WhO U TrUsT... DoNt LiStEn 2 Ne1 ThAt GeTs In YuR WaY.. Do WhAt U FeEl iS RiTe & FuCk WhAt OtHaS SaY.

.:Ain't No Doubt Im Definatly one of a kind:. .:A Crazie Little Bitch That'll Blow Ya Mind!:.

GoD/¯Sent_/Me/¯Here_/To/¯PiSS_/Da/¯World_/Off

º°Ïm Nôt å ßît¢h Ï äm THÈ ßïtçh âñÐ thàt§ M ßït©h t ö ýøù §ô ýøù ßéttë® §åý ït with ä §mí£é!°

¤ï/\/\ ñö+ §hó®+, ïm vé®+ï¢ïållÿ ¢hállëñgEd¤

~*A dyslexic robber runs into a bank and screams "Air in the hands mother stickers this is a fuck up!!"

~*What are you going to do for a face when that baboon asks for its ass back??!

~*(D)·:*:·£øvê @ first §ight i§ å re§ult øf 2 much 2 driñk·:*:·(D)

~*:P»--»u Kno ur Druñk Whêñ u Fall Off Thê Floor«--«:P

~*Jesus loves you... everyone else thinks you're an asshole.

*Ü°wân±°mê..ü°bêttêr°rê§pêct°mê..Ü°dônt°rê§pêct°mê..HaHa°gûe§§°whô°dônt°gêt°mê*

Sorry! The fvck machine is temporarily out of order..So fvck yourself and save a quarter!

for all the girlies tryin to take my spot i got three words for ya ..i think not..

i was born a sweet lil babi but them staven streets raized me up crazy

don't bother callin ur boyfriend to find out where he was last nite ...he hasn't left my house yet

|[ ii`ma tru qanqsta queen hOldin` shiit dOwn ]| |[ thiink yOu can take mah crOwn `nd wear iit prOud ]| |[ well hOe`z yOu miistaken sO bOw da fuck dOwn ]|

iMa Do SuM DruGz
iMa FuK SuM ThUgZ
iMa DRinK aLoT
iMa SmOkE SuM PoT
iMa Do SuM THiNgZ
I MigHT LaTa ReGrET
BuT ItZ aLL GoOd CuZ i HaVeNT GrOwN uP YeT

You start backstabbing me and going against your word Thinking Oh She'll Never Find Out.
Yea,But Guess What...I heard.

i AiNt gOnNA gEt PLaYeD nO mOre -i KnO dA gAmE tOo WeLL- i AiNT gOnNA bE hAtEd No MoRE -i CAN hAtE tO yOu KnOW-

|[ ii`ma tru qanqsta queen hOldin` shiit dOwn -»
|[ thiink yOu can take mah crOwn `nd wear iit prOud -» |[ well hOe`z yOu miistaken sO bOw dha fuck dOwn -»

wha chu thOuqht ; we aiin`t qOt nO priiDe !?  yOu reaDy tO see ; hOw we riide On dha sOuthsiiDe `*?!

quiit yO yappiin` fOr i haftuh qet tuh cLappiin` `en have yuh bOdy partsz miix `en matchiin`


itS RiDiCuLoUs hOw DeY WaNNa PuT tHeiR LiPs oN DiSs dUn KiSs Me RiTe DeA.. BaBy BoY iM TiCkLiSh

iM yOuNg -i sTyLL GoT aLoTa DrUgZ ² dO- -bOyZ ² sCrEw- -TiMeZ ² FuK uP- - BaBy.. iMa LiVe iT uP -

if ur gonna talk like u kno shit if ur gonna act like ur shit if ur gonna try to be shit ur gonna get ur ass kicked

i KeEp MaH [heaD] uP wIt a [SmILe] oN maH [fAcE] [LaFfiN] aT dEm [HaTaZ] -->[WuT a DisgRaCe]<--

:·.MezMeriZed By HiZ StYLe.·: .·:CouLd TeLL hE WuS WyLd:·.

I'ma do some drugz I'ma fuck some thugz I'ma drink alot I'ma smoke some pot I'ma do some thingz I might latta regret But, it's all good cuz' I haven't grown up yet.

u TaLk ShYt..SaY iT WiToUt a tRaCe CuM oN bE a GaNxTa ChiCc-n sAy iT 2 Ma FaCe iF u CaNT WaLk Da WaLk DuNt TaLk Da TaLk CuZ FaKE LiL ByTcHeS GeT OuTLiNeD iN cHaLk*

:iNsTeAd oF TaLkiN ShyT: : : :WhY DoN*t U HoEz d0 WaT u Do BeSt: : : :FaLL bak -N- SuK a DiCk

.:**CaLLiN Me a ByTcH? I KnOw.. I KnOw**:. BuT iN ThUh WoRdZ oF LuDacRiS [u*Z a h 0 e]

. .aS a sHoRTy i WaS aLwaYz ToLd tHaT. . . . .iF i AiNt GoNNa Be PaRt oF tHe GrEaTeSt. . .i GoTTa bE tHa gReAtEsT MaH SeLf.

wHeN LiL ByTcHez BriNg BeEf iM FaR FrOm ThE CaLmEsT i AiNt GuNnA SLaP YoU - iMa FuCc YoU Up *AnD tHaTz a PrOmiSe

..i ThInK mA fLoW gOt a FeW hOeZ mAd At Me.. ByTcHeZ rUnIn rOuNd LyK dEy WaNnA BaTtLe Me

*..Do It 2DaY..CuZ iT miGhT bE iLLeGaL 2MoRrOw..*

*..TrY tOUChiN mUh GuY..i ThiNk NoT..uNLeSs u WaNt a BLaCk EyE..dUn EvEn TrY tAh TaKe MaH sPoT..*

*..i'M siCc Of BoYs AnD dA GaMeZ dEy PLaY..sOmEtiMeZ i JuSs wAnT dEm To Go AwAy..*

ja rulez body paul walkers face p. diddyz style with usherz grace fabolousz bling bow wowz size thats the man i fantasize.

i dun worry bout wat otha peole think bout me, cause it can't be half as bad as what i think of them..

when you call me a bitch i just smile - giggle and walk away cuz i knew that long before you told me

[PARENTAL] [FUCKING] [ADVISORY]

iM sHy-iM qUiEt ..An AnGeL iN dIsGuIsE.. iM LoUd-Im CrAzY ..a TrU dEvIL iNsIdE..



i SaY nOtHiN cOz ThErEs NoThIn LeFt tO sAy WhEn i Do ShYt iTs goNna bE dOnE *=.My WaY.=*

iMmA bE dA pErSoN DaT i WaNnA bE *..sO DoNt FukKiN LaBeL mE..*

I .d0n*T. WaLk ar0unD TryiN Ta bE WhuT I*m n0t I .d0n*T. WasTe mY TyMe TryiN Ta GeT WhuTcHu g0t I .w0rk. aT pLeaSin mE aNd n0t SaTiSfyiN y0u.. DaT*z .wh0. I aM n *ExaCtLy* WhuT I d0

When I die burry me upside down so the world can kiss my ass

You know i'm one of a kind, crazy lil bitch who's outta her mind

*i dId nOt lOsE mY vIrGiNiTy!* ...*i kNoW eXAcTlY wHo hAs iT!!*

U CaN LuV mE Or HaTe mE fUk hOw u fEeL cUs EiTha wAy u LOok aT mE iMa aLwAyZ b reAl

ThE hArDeR yOu FaLL tHe HiGhEr yOu BoUnCe

Every One Thinks Me Bein So Innocent n Sweet Is True..
HaHa...No One Knos What LiL Me Has Been Up tO!!

i just nEeda mAKe iTt cLeAr >> uSs
qErLss d0n`t nEed liqu0r oRr bEer
[ we just nAtuRa|ly Fuked upp ]

Your cute smile and your happy laughter attracted me to you, but your caring loving heart is the reason why I want to spend the rest of my life with you.
40 up, 10 down

 Unknown quotes  | added by: superman_:)
 I Love You quotes   Falling For You quotes   Attraction quotes   Smile quotes   Laughter quotes   Cute Love quotes   Cute Relationship quotes
favorite

There's so little money in my bank account, my scenic checks show a ghetto.
23 up, 9 down

 Phyllis Diller quotes
 Money quotes   Ghetto quotes
favorite

Love is a sign from the heavens that you are here for a reason.
15 up, 17 down

 J Ghetto quotes
 Love quotes   Famous Love quotes
favorite

We're from the ghetto. Venus is a ghetto Cinderella. People from the ghetto don't get nervous.
37 up, 80 down

 Unknown quotes
 Ghetto quotes   Gangsta quotes   Thug quotes
favorite

There's so little money in my bank account, my scenic checks show a ghetto.
26 up, 66 down

 Unknown quotes
 Ghetto quotes   Gangsta quotes   Thug quotes
favorite

You know you're ghetto when you only go to church on Easter to meet women.
50 up, 37 down

 Unknown quotes
 Funny Easter quotes   Ghetto quotes
favorite

When I cruise through the ghetto I drive slow I'm quick to buck a duck and I don't give a fuck about 5-0.
34 up, 8 down

 Big L quotes
 Ghetto quotes
favoritR
A girl who think wise of myself; and letting go all the players! Cause I'm cute & classy!


,.:.:.:.:DoNt fOrGeT ThAt GoLdEn RuLe, WaTcHu Do tO OtHeRs iS GoNnA GeT DoNe To YoU:.:.:.:.,
I always give 100% at work: 13% Monday 22% Tuesday 26% Wednesday 35% Thursday 4% Friday
i just nEeda mAKe iTt cLeAr >> uSs qErLss d0n`t nEed liqu0r oRr bEer [ we just nAtuRa|ly Fuked upp ]
Every One Thinks Me Bein So Innocent n Sweet Is True.. HaHa...No One Knos What LiL Me Has Been Up tO!!
ThE hArDeR yOu FaLL tHe HiGhEr yOu BoUnCe
U CaN LuV mE Or HaTe mE fUk hOw u fEeL cUs EiTha wAy u LOok aT mE iMa aLwAyZ b reAl
*i dId nOt lOsE mY vIrGiNiTy!* ...*i kNoW eXAcTlY wHo hAs iT!!*
You know i'm one of a kind, crazy lil bitch who's outta her mind
When I die burry me upside down so the world can kiss my ass
I .d0n*T. WaLk ar0unD TryiN Ta bE WhuT I*m n0t I .d0n*T. WasTe mY TyMe TryiN Ta GeT WhuTcHu g0t I .w0rk. aT pLeaSin mE aNd n0t SaTiSfyiN y0u.. DaT*z .wh0. I aM n *ExaCtLy* WhuT I d0
iMmA bE dA pErSoN DaT i WaNnA bE *..sO DoNt FukKiN LaBeL mE..*
i SaY nOtHiN cOz ThErEs NoThIn LeFt tO sAy WhEn i Do ShYt iTs goNna bE dOnE

Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends
Cute Ghetto Quotes Tumblr for Him About Life for Her About Frinds For Girls and Saying for Your Boyfriends

No comments:

Post a Comment

Post a Comment